Aksla Fotballskole 9. - 11. oktober på Ratvika Stadion

Aksla IL har gleden av å invitere til fotballskole i høstferien, uke 41, tirsdag til torsdag 9.-11. oktober. Fotballskolen vil foregå alle dager mellom kl. 9.00 og 15.30.

Aksla IL FOTBALLSKOLE

9. – 11. oktober 2012  Ratvika stadion

VI INVITERER ALLE AKSLAJENTER OG AKSLAGUTTER I ALDEREN 7 - 12 ÅR TIL FOTBALLSKOLE I HØSTFERIEN!

Oppmøte er ved klubbhuset, hvor henting og bespisning vil bli gjennomført.

Vi vil dele inn deltagerne i grupper etter alder. Jenter og gutter deltar på hver sine grupper med egne tilpassede opplegg, med instruktører fra Fortuna (seniorspillere) for jentegruppene og Aksla IL på guttesiden. En eller flere fra fotballstyret vil være tilstede hele tiden.

Pris: Kr. 500,-
Søskenmoderasjon kr 100,- pr. deltaker.

(Eks. 3 barn: barn 1: kr 500,-, barn 2: kr. 400, barn 3: kr. 300)

Påmelding og påmeldingsavgift:

Påmeldingsfrist:

Mandag, 1. oktober 2012 – PÅMELDING HER

Påmeldingen må inneholde deltagers navn, alder, adresse, e-postadresse og tlf.nr. (til foresatte).

Hvis det er spesielle forhold hos deltagerne vi må være oppmerksom på, vennligst skriv dette i påmeldingen.

Påmeldingsavgiften betales til kontonr. 3910.27.56812 samtidig med påmeldingen. Husk å merke innbetalingen med Aksla fotballskole og navnet på barnet som skal delta.

Endelig program og øvrige detaljer meddeles alle deltakere den 2. oktober 2012.

Ansvarlig for fotballskolen:
Fotballstyret i Aksla IL (Johan Frisvold, Stig Norvik, Knut-Erik Solheim, Jon Forberg og Roger Lervik)

Spørsmål
Eventuelle spørsmål kan rettes til: fotball@aksla.org