Turistbussen Ålesund blir ny samarbeidspartner i Aksla IL!

Nylig signerte daglig leder i Turistbussen Ålesund Geir Gjerde og salgs- og markedssjef i Aksla IL Johnny Vattøy en 3-årig samarbeidsavtale.

"Vi er veldig glad for at Turistbussen Ålesund blir med på laget og at de ønsker å profilere seg gjennom klubben. Turistbussen ser verdien av arbeidet klubben gjør i nærområdet og ønsker å bli identifisert med det. Det er vi glade for", sier Johnny Vattøy.

Turistbussen gjør alt:
"Vi har lang og bred erfaring i å kjøre alt fra barnehager til cruise-passasjerer og får gode tilbakemeldinger. Vi har busser til alle formål, vennegjenger, institusjoner, skoler, bedrifter og reiselivsnæringen. Også utenlandske kunder, reiseselskaper, turoperatører bruker oss. Vi kjører langturer i Norge og Europa med start og slutt i Ålesund.

Turistbussen Ålesund har opparbeidet et meget solid omdømme ved alltid å møte i god tid med nyvasket og presentabel buss med erfarne og hyggelige sjåfører."

Kontakt daglig leder Geir Gjerde tlf 920 42411 eller geir@turistbussen.no for et godt tilbud til deres lag eller bedrift!

www.turistbussen.no